Expressen

Expressen
Expressen wordmark.svg
Tipas Dienraštis
Formatas Tabloidinis

Savininkas Bonnier AB
Vyriausiasis redaktorius Thomas Mattsson
Įsteigta 1944 m.
Adresas Stokholmas, Švedija
Tiražas270 900 (2010 m.)

Tinklalapis: www.expressen.se

„Expressen“ – vienas iš dviejų nacionalinių bulvarinių laikraščių Švedijoje, kitas – „Aftonbladet“. Įkurtas 1944 m.[1] Priklauso bendrovei „Bonnier“. Nuo 2005 m. laikosi liberalių pažiūrų,[2] nors 1995 m. pareiškė krypstantis prie nepriklausomos pozicijos.[3] Seseriniai leidiniai – „Kvällsposten“ ir „Göteborgs-Tidningen“.

IstorijaKeisti

Pirmasis laikraščio leidimas išėjo 1944 m. lapkričio 16 d.[3][4] Pagrindinis straipsnis buvo interviu su britų bombonešio, sėkmingai nuskandinusio vokiečių laivą „Tirpitz“, įgulos nariais.

TiražasKeisti

1998 m. „Expressen“ tiražas siekė 316 000 egz. darbo dienomis ir 396 000 egz. sekmadieniais.[3] 2001 m. tiražas siekė 334 000 egz.[5] 2004 m. – 335 000 egz.[6] 2005 m. darbo dienomis tiražas siekė 339 400 egz.[2] 2010 m. – 270 900 egz.[7]

ŠaltiniaiKeisti

  1. Lennart Weibull (2013). “What has Happened with the Political Press? Perspectives on the Erosion in Swedish Newspaper Readership”, Stepping Stones. Göteburg: University of Gothenburg. Tikrinta 2015-01-08. Archyvuota kopija 2015-01-08 iš Wayback Machine projekto.
  2. 2,0 2,1 „Swedish mass media“ (PDF). Swedish Institute. 2006. Nuoroda tikrinta 2014-11-18. 
  3. 3,0 3,1 3,2 Stig Hadenius; Lennart Weibull (1999). „The Swedish Newspaper System in the Late 1990s. Tradition and Transition“ (PDF). Nordicom Review 1 (1). Nuoroda tikrinta 2014-12-31. 
  4. (2010) A History of the Press in Sweden. Gothenburg: Nordicom. ISBN 978-91-86523-08-4. Tikrinta 2015-03-02. Archyvuota kopija 2015-02-13 iš Wayback Machine projekto.
  5. Adam Smith (2002-11-15). „Europe's Top Papers“. campaign. Nuoroda tikrinta 2015-02-07. 
  6. „The press in Sweden“. BBC News. 2004. Nuoroda tikrinta 2014-11-18. 
  7. "Expressen" (švedų k.). Nationalencyklopedin. http://www.ne.se/expressen. Prieigos data 2011-03-25.