BBC: Skirtumas tarp puslapio versijų

844 pridėti baitai ,  prieš 13 metų
nėra keitimo aprašymo
SNo edit summary
No edit summary
 
2007-ųjų spalį BBC generalinis direktorius Mark Thompson (Markas Tompsonas) pristatė kontraversiškai vertinamą planą sumažinti organizaciją 2500 darbuotojų. Kad tai būtų galima padaryti, jis pasiūlė panaikinti 1800 etatų, sujungti naujienų tarnybų darbą, dešimčia procentų sumažinti programų kiekį, parduoti svarbiausią organizacijos pastatą - [[:en:BBC Television Centre|Televizijos centrą]]. Tai sukėlė profesinių sąjungų pasipiktinimo bangą, tačiau generealinis direktorius savo idėjų neatsiskakė motyvuodamas, kad šios priemonės padės pagerinti BBC programų kokybę.
 
 
== Žiniasklaidos priemonės ==
===Internetas===
 
[http[://www.bbc.co.uk/en:BBC Online|BBC internetinis puslapis]] apima išsamiai pateikiamas naujienas ir jų archyvą. Pradėjęs veikti kaip "BBC Online", vėliau pervadintas "BBCi", paskui - bbc.co.uk, galiausiai naujienų svetainei buvo grąžintas pradinis pavadinimas "BBC Online". Portalas naudoja [[:en:GeoIP|"GeoIP"]] ir, kai skaitomas už Jungtinės Karalystės ribų, platina reklamą.
 
Nauja intenetinė versija buvo paleista 2007-ųjų gruodį, suteikdama galimybę naudotojui pritaikyti BBC interneto paslaugas individualiems poreikiams. [[2008]]-ųjų vasarį ši paslauga tapo nuolatine.
 
Pastaraisiais metais kai kurios didžiausios interneto kompanijos ir politikai skundėsi, kad internetinis BBC puslapis gauna labai daug lėšų iš televizijos licencijos mokesčio, kai tuo tarpu kiti internetiniai portalai dėl to neišgali varžytis. Kai kurie siūlė, kad iš televizijos licencijų gaunamas pinigų kiekis leidžiamas internetiniam puslapiui turėtų būti sumažintas arba būtų pakeistas finansavimu iš reklamos ar abonentinio mokesčio. Atsakydama į tai, BBC atliko tyrimą ir sukūrė planą kaip pakeisti internetinės versijos aprūpinimą informacija. bbc.co.uk bandys užpildyti rinkos spragas ir svetainėje talpins nuorodas į kitus internetinius puslapius (pavyzdžiui, vietoj to, kad pateiktų informaciją apie vietinius įvykius ir įvairius transporto tvarkaraščius, BBC įdės nuorodą į kitą išorinį tinklapį, kuris jau teikia tokią informaciją).
 
 
== Taip meluoja žurnalistai ==
 
VokietijosVokiečių žurnalistas [[:en:Udo Ulfkotte|Udo Ulfkotte]] 2001 metais išleido knygą "Taip meluoja žurnalistas", kuriame pateikė žiniasklaidos melo, dezinformacijos, politinių manipuliacijų pavyzdžius. Šioje knygoje pasakojama ne tik apie BBC klaidas, bet ir tyrimus, siekiant atskleisti kitų žiniasklaidos priemonių melą.
 
1994 metų lapkritį BBC televizija parodė žinią apie britų karalienės motinos mirtį. Į Bekingemo rūmus ir karalienės motinos rezidenciją pasipylė skambučiai. Pasirodo, karalienės motina iš tiesų buvo ne tik gyva, tačiau ir visiškai sveika. Po šio įvykio, BBC parašė karalienei ir jos motinai atsiprašymo laišką.
 
2000 metais BBC kartu su beveik visomis vokiečių kalba vartojančiomis agentūromis ir laikraščiais išplatino istoriją apie gamtos neteršiantį kompiuterį, kuris maitinamas ne elektra, o bulvėmis. Paskelbta per BBC, žinia pasklido per visą pasaulį. Vėliau BBC ištrynė šį pranešimą iš savo internetinio puslapio.
 
1997 metais BBC sukūrė dokumentinį filmą, kuris atskleidė [[:en:Alex Haley|Alex Haley]] (Alekso Helei) melą knygoje [[:en:Roots: The Saga of an American Family|"Šaknys"]].
 
== Nuorodos ==
Anoniminis naudotojas