The Washington Post

(Nukreipta iš puslapio Washington Post)
The Washington Post
TipasDienraštis
FormatasBroadsheet
SavininkasThe Washington Post Company
LeidėjasKatharine Weymouth
RedaktoriusMarcus Brauchli
Įsteigta1877 m.
Būstinė1150 15th Street, N.W.
Vašingtonas, JAV
Tiražas507 465 darbo dienomis
846 019 sekmadieniais
ISSN0190-8286
Svetainėwww.washingtonpost.com

„The Washington Post“ – JAV dienraštis. Seniausias ir plačiausiai skaitomas laikraštis, leidžiamas Vašingtone nuo 1877 m. Kadangi laikraštis leidžiamas šalies sostinėje, jame apžvelgiamos nacionalinės politikos aktualijos. Taip pat spausdinamos pasaulio, vietinės naujienos, daug vietos skiriama gyvenimo būdui, pramogoms, sportui.[1] Laikraštis neretai yra kritikuojamas dėl to, kad didesnį dėmesį skiria respublikonų partijai. Taip pat spausdinamas ir Merilando bei Virdžinijos valstijose. Leidžiamas broadsheet formatu, nuotraukos spausdinamos tiek spalvotai, tiek nespalvotai.

Ankstyvajame XX a. 8-ajame dešimtmetyje du laikraščio reporteriai Bobas Vudvardas (Bob Woodward) ir Karlas Bernsteinas (Carl Bernstein) vadovavo JAV spaudos tyrimams, kurie vėliau tapo žinomi kaip Votergeito skandalas; laikraščio reportažai ženkliai prisidėjo prie prezidento Ričardo Niksono atsistatydinimo.

1969 m. liepos 21 d. numeris. Antraštė: „Erelis nusileido – du vyrai žengia Mėnulio paviršiumi.“

„The Washington Post“ yra pelnęs 47 Pulicerio premijas, įskaitant 6 laimėtas 2008 m. (antras visų laikų didžiausias suteiktų premijų vienam laikraščiui per vienerius metus skaičius[2]).

Istorija redaguoti

1996 m. buvo atidaryta internetinė laikraščio versija. 2013 m. Jeff Bezos, internetinės prekybos milžinės „Amazon.com“ įkūrėjas ir vadovas, už 250 mln. USD perėmė laikraščio „The Washington Post“ valdymą į savo rankas.[3]

Šaltiniai redaguoti

  1. „The Washington Post“. Visuotinė lietuvių enciklopedija, T. XXIII (Šalc–Toli). – Vilnius: Mokslo ir enciklopedijų leidybos institutas, 2013
  2. Kurtz, Howard (2008-04-08). „The Post Wins 6 Pulitzer Prizes“. The Washington Post. Nuoroda tikrinta 2012-09-29.
  3. „Amazon.com“ įkūrėjas už 250 mln. USD perka „The Washington Post“