The Times

The Times
Tipas Dienraštis
Formatas Compact

Savininkas News UK
Redaktorius James Harding
Įsteigta 1785 m. sausio 1 d.
Adresas Vapingas, Londonas, JK
Tiražas359 960 (spausdintinė, 2020 m.)
304 000 (skaitmeninė versija, 2019 m.)[1][2]
ISSNISSN 0140-0460

Tinklalapis: www.thetimes.co.uk

The Timesbritų dienraštis, leidžiamas Londone nuo 1785 m.[3]

Laikraštį leidžia „Times Newspapers Limited“, kuri nuo 1981 m. yra „News International“ antrinė įmonė, o ši priklauso žiniasklaidos milžinei „News Corporation“, kuriai vadovauja Rupertas Merdokas. „The Times“ pirmasis pradėjo naudoti Times New Roman šriftą. Laikraštis buvo spausdinamas broadsheet formatu 219 metų, bet 2004 m. perėjo prie glausto tabloid formato, kad patrauktų jaunesnių skaitytojų dėmesį ir taip pat dėl to, kad įtiktų žmonėms, į darbą važiuojantiems viešuoju transportu.[4]

Taip pat pasaulyje yra leidžiami kiti panašų pavadinimą turintys laikraščiai, pvz., „The New York Times“, „The Los Angeles Times“, „The Times of India“, „The Irish Times“ ir kt.

1788 m. gruodžio 4 d. „The Times“ leidimo pirmasis puslapis

IstorijaKeisti

1785 m. sausio 1 d. laikraštį įsteigė Džonas Volteris (John Walter). Tuomet laikraštis vadinosi „The Daily Universal Register“. 1788 m. sausio 1 d., po 940 leidimų, laikraštis buvo pervadintas į „The Times“.

SavininkaiKeisti

  • John Walter (1785–1803 m.)
  • John Walter II (1803–1847 m .)
  • John Walter III (1847–1894 m .)
  • Arthur Fraser Walter (1894–1908 m.)
  • Alfred Harmsworth (1908–1922 m.)
  • Astor šeima (1922–1966 m.)
  • Roy Thomson (1966–1981 m.)
  • „News UK“ („News Corp“ antrinė įmonė), vadovaujama Ruperto Merdoko (1981–)

ŠaltiniaiKeisti

  1. „The Times - Data - ABC | Audit Bureau of Circulations“. www.abc.org.uk. 
  2. „The Times & The Sunday Times surpass 300,000 digital-only subscribers | News UK“. www.news.co.uk. 
  3. „The Times“. Visuotinė lietuvių enciklopedija, T. XXIII (Šalc–Toli). – Vilnius: Mokslo ir enciklopedijų leidybos institutas, 2013
  4. Snoddy, Raymond (2004-11-01). „Why the Times had to change“. The Independent (anglų). Nuoroda tikrinta 2019-12-29.