Süddeutsche Zeitung: Skirtumas tarp puslapio versijų

194 pridėti baitai ,  prieš 11 mėnesių
Rescuing 1 sources and tagging 0 as dead.) #IABot (v2.0.8
(papildyta)
(Rescuing 1 sources and tagging 0 as dead.) #IABot (v2.0.8)
 
 
== Istorija ==
Laikraštį, kaip dvisavaitinį leidinį, įsteigė Edmund Goldschagg, Franz Joseph Schöningh ir August Schwingenstein, naudodamiesi prieškario „Münchner Neueste Nachrichten“ spaustuve.<ref name="britannica"/> [[1945]] m. [[spalio 6]] d.,<ref name=ess>{{cite web|title=Media Landscape Media Claims|url=http://www.europeansocialsurvey.org/docs/round6/methods/ESS6_media_landscape_media_claims_ed_02_0.pdf|work=European Social Survey|accessdate=2015-01-12|date=2014 m. gegužė|archive-date=2014-08-16|archive-url=https://web.archive.org/web/20140816014141/http://www.europeansocialsurvey.org/docs/round6/methods/ESS6_media_landscape_media_claims_ed_02_0.pdf|dead-url=yes}}</ref><ref>{{cite journal|author=Sigurd Hess|title=German Intelligence Organizations and the Media|journal=Journal of Intelligence History|date=2009|volume=9|issue=1-2|doi=10.1080/16161262.2009.10555166}}</ref> prabėgus penkiems mėnesiams po [[Antrasis pasaulinis karas|Antrojo pasaulinio karo]], „Süddeutsche Zeitung“ buvo pirmasis laikraštis, kuriam [[JAV kariuomenė]]s administracija Bavarijoje suteikė licenciją.<ref name="britannica"/> Pirmasis leidimas išėjo jau tą patį vakarą; pirmojo leidimo pirmąjį puslapį galima perskaityti [http://www.sueddeutscher-verlag.de/assets/sv_geschichte/451006_sz_erstausgabe.pdf čia (PDF)]. Laikraštis netruko išpopuliarėti, jį imta leisti triskart per savaitę, o nuo 1949 m. – kasdien.<ref name="britannica"/>
 
Pardavimų skelbimų laikraščiuose sumažėjimas XXI a. pr. buvo toks ekonomiškai stiprus, kad [[2002]] m. spalio mėn. net privedė „Süddeutsche Zeitung“ prie bankroto slenksčio. Laikraštis bankrotą išgyveno tik dėka 150 mln. eurų investicijų, kurias skyrė naujasis akcininkas – vietinis laikraščių tinklas „Südwestdeutsche Medien“. Per trejų metų laikotarpį laikraštyje darbuotojų sumažėjo nuo 425 iki 307, buvo nutraukta regioninio leidinio Diuseldorfe leidyba, taip pat atsisakyta skyriaus Berlyno naujienoms.<ref>Mark Landler (19 January 2004), [http://www.nytimes.com/2004/01/19/business/media-woes-at-two-pillars-of-german-journalism.html MEDIA; Woes at Two Pillars of German Journalism] ''[[New York Times]]''.</ref>
50 845

pakeitimai