The Times: Skirtumas tarp puslapio versijų

862 pridėti baitai ,  prieš 1 metus
nėra keitimo aprašymo
 
language = |
political = |
circulation = 359 960 <small>(spausdintinė, 2020 m.)</small><br/>304 000 <small>(skaitmeninė versija, 2019 m.)</small><ref>{{cite web |title=The Times - Data - ABC {{!}} Audit Bureau of Circulations |url=https://www.abc.org.uk/product/2896 |website=www.abc.org.uk}}</ref><ref>{{cite web |title=The Times & The Sunday Times surpass 300,000 digital-only subscribers {{!}} News UK |url=https://www.news.co.uk/2019/08/the-times-the-sunday-times-surpass-300000-digital-only-subscribers/ |website=www.news.co.uk}}</ref>|
circulation = 502 436 <small>(2010 m.)</small>|
headquarters = Vapingas, [[Londonas]], [[JK]]|
ISSN = 0140-0460|
}}
 
'''The Times''' – [[JK|britų]] [[dienraštis]], leidžiamas [[Londonas|Londone]] nuo [[1785]] m.<ref name="The Times-vle">{{VLE|23|||[https://www.vle.lt/Straipsnis/The-Times-95686 „The Times“]}}</ref>
 
Laikraštį leidžia „Times Newspapers Limited“, kuri nuo [[1981]] m. yra „News International“ antrinė įmonė, o ši priklauso [[žiniasklaida|žiniasklaidos]] milžinei „[[News Corporation]]“, kuriai vadovauja [[Rupert Murdoch|Rupertas Merdokas]]. „The Times“ pirmasis pradėjo naudoti [[Times New Roman]] šriftą. Laikraštis buvo spausdinamas ''[[broadsheet]]'' formatu 219 metų, bet [[2004]] m. perėjo prie glausto ''[[tabloid]]'' formato, kad patrauktų jaunesnių skaitytojų dėmesį ir taip pat dėl to, kad įtiktų žmonėms, į darbą važiuojantiems viešuoju transportu.<ref>{{Cite web|url=http://www.independent.co.uk/news/media/why-the-times-had-to-change-531639.html|title=Why the Times had to change|last=Snoddy|first=Raymond|date=2004-11-01|website=The Independent|language=en|url-status=live|access-date=2019-12-29}}</ref>
 
Taip pat pasaulyje yra leidžiami kiti panašų pavadinimą turintys laikraščiai, pvz., „[[The New York Times]]“, „[[The Los Angeles Times]]“, „The Times of India“, „The Irish Times“ ir kt.
* Roy Thomson (1966–1981 m.)
* „News UK“ („[[News Corp]]“ antrinė įmonė), vadovaujama Ruperto Merdoko (1981–)
 
== Šaltiniai ==
{{išn}}
 
[[Kategorija:Jungtinės Karalystės dienraščiai]]
44 860

pakeitimų