The Guardian: Skirtumas tarp puslapio versijų

4 pridėti baitai ,  prieš 6 metus
pakeičiau leksinę klaidą. vietoj įtakoti parašiau "daryti įtaką"
(pakeičiau leksinę klaidą. vietoj įtakoti parašiau "daryti įtaką")
'''„The Guardian“''', iki [[1959]] m. '''„The Manchester Guardian“''' – britų nacionalinis [[dienraštis]], leidžiamas nuo [[1821]] m.
 
Seseriniai laikraščiai – „[[The Observer]]“ (sekmadieninis laikraštis) ir „The Guardian Weekly“ (leidžiamas pasauliniu mastu). [[2012]] m. laikraščio tiražas siekė 209 354, pagal tai jis buvo 3-ias šalyje, po „[[The Daily Telegraph]]“ ir „[[The Times]]“.<ref>http://www.pressgazette.co.uk/node/48232</ref> Laikraščio internetinė versija, kurią kasdien peržiūri apie 3 mln. lankytojų, yra antra skaitomiausia šalyje, po „[[Daily Mail]]“ Mail Online.<ref>http://www.guardian.co.uk/media/2012/jan/26/newspaper-websites-abce ''The Guardian''.</ref> Spausdinamas ''berliner'' formatu. Laikraštis laikosi centro-kairiųjų [[liberalizmas|liberalių]] politinių pažiūrų. Laikraštis įtakojadaro įtaką leidinių kompozicijos ir leidybos sferas, skirdamas daugybę apdovanojimų.
 
Laikraščio sensacingiausias pasiekimas buvo [[2011]] m. į viešumą iškeltas „News International“ telefono įsilaužimo skandalas, kai buvo atskleista, jog buvo įsilaužta į nužudytosios paauglės Milly Dowler telefoną.<ref>http://moreintelligentlife.com/content/ideas/tim-de-lisle/can-guardian-survive?page=0%2C2</ref> Tyrimas privedė prie „[[News of the World (laikraštis)|News of the World]]“, vieno didžiausių laikraščių pagal tiražą pasaulyje, uždarymo.<ref>http://www.gq-magazine.co.uk/comment/articles/2012-07/03/interview-with-the-guardian-newspaper-editor-alan-rusbridger-on-hacking</ref>
Anoniminis naudotojas