Respublika (dienraštis): Skirtumas tarp puslapio versijų

S
[[2007]] m. gegužės pradžioje „Respublikos leidiniai“ įkūrė bulvarinę naujienų svetainę ''Delfis.lt'', skelbdama, kad jo savininku bus [[Anton Tunyla]], tačiau portalo [[Delfi.lt]] reikalavimu šis domenas buvo areštuotas dar iki jo starto ir uždrausta juo naudotis.<ref>[http://verslas.delfi.lt/media/teismas-arestavo-delfislt-subdomena-ir-prekes-zenkla.d?id=13073005 Teismas areštavo delfis.lt subdomeną ir prekės ženklą]</ref> Tuomet svetainė startavo pavadinimu ''Delfinas.lt'', netrukus pervadinta į ''Tunyla.lt'', bet rugsėjo pradžioje apsistota prie vieno iš „Respublikos leidinių“ leidžiamo laikraščių „Vakaro žinios“ pavadinimą atitinkančio domeno vardo ''Vakarozinios.lt''.<ref>[http://partija.blogas.lt/delfis-lt-delfinas-lt-tunyla-lt-vakarozinios-lt-ziniasklaida-1.html DELFIS.LT = DELFINAS.LT = TUNYLA.LT = VAKAROZINIOS.LT = ? || ŽINIASKLAIDA]</ref>
 
[[2009]] m. balandžio pabaigoje domenas ''Vakarozinios.lt'' buvo peradresuotas į ''Respublika.lt''.<ref>[http://web.archive.org/web/20090215000000*/http://www.vakarozinios.lt Vakarozinios.lt pokyčiai interneto archyve Web.Archive.org]</ref> Tokiu pavadinimu [[naujienų svetainė]] veikia iki šiol, tačiau vėliau atkurtas ir domenas ''Vakarozinios.lt'', kuris veikia kaip ''Respublika.lt'' veidrodis.
 
Svetainėje Respublika.lt skelbiamos svarbesnės dienraščių „Respublika“ ir „Vakaro žinios“ publikacijos, kitos naujienos. Didesnio populiarumo ji neįgijo.
747

pakeitimai