ELTA: Skirtumas tarp puslapio versijų

3 baitai pašalinti ,  prieš 11 metų
S
wiki sintakse 3
S (wiki sintakse 2)
S (wiki sintakse 3)
[[1920]]–[[1940]] m. ELTA turėjo tiesioginį ryšį su žymiausiomis užsienio agentūromis. Penki teletaipai siuntė žinias iš [[Reuters]], [[DNB]], [[Havas]], [[Stefani]] ir [[TASS]]. Eltoje buvo užsienio, vidaus ir ekonominės informacijos skyriai, foto – ir sporto tarnybos.
 
1940 m. Tarybų Sąjungai okupavus Lietuvą, ELTA buvo prijungta prie bendros [[TSRS]] informacinių tarnybų sistemos – [[TASS]]'o. Vokiečių okupacijos metais ([[1941]]–[[1944]] m.) neveikė. Nuo 1944 m. dirba [[Vilnius|Vilniuje]]. Nuo 1944 iki 1990 m. ELTA faktiškai buvo [[TASS]] padalinys: iš jos gaudavo vidaus ir užsienio žinias, per ją siųsdavo informacinius pranešimus kitų respublikų ir užsienio šalių informacijos agentūroms.
 
[[1990]] m. atkūrus Lietuvos nepriklausomybę, susigrąžinti tiesioginiai Eltos ryšiai su didžiosiomis pasaulio agentūromis. [[1990]]–[[1995]] m. ELTA buvo vyriausybinė nacionalinė informacijos agentūra, nuo 1995 m. – [[akcinė bendrovė]].
 
Dabar ELTA ištisą parą siunčia ir gauna žinias iš Reuters, ITAR – TASS'o, dpa, AFP, XINHUA agentūrų. Sistemingai keičiamasi informacijomis su kaimyninių šalių agentūromis – [[Estija|Estijos]] [[ETA]], [[Baltarusija|Baltarusijos]] [[BELTA]], [[Latvija|Latvijos]] [[LETA]], [[Lenkija|Lenkijos]] [[PAP]]. Iš viso pasaulio ELTA operatyviai gauna Europos fotonaujienų agentūros [[EPA]] fotoinformacijas. Savo korespondentus turi Kaune, [[Klaipėda|Klaipėdoje]], [[Šiauliai|Šiauliuose]].
 
[[2004]] m. spalio mėn. 57,93% naujienų agentūros ELTA akcijų paketą iš koncerno „[[MG Baltic]]“ už 5,764 mln. litų įsigijo bendrovė „Žinių partneriai“, kurių 90% akcijų valdo „Respublikos“ leidėjas [[Vitas Tomkus]].
 
==Direktoriai==
427 096

pakeitimai