Atverti pagrindinį meniu
RT
Russia-today-logo.svg
Šalis Rusija
Savininkas ANO TV-Novosti
Transliavimo
pradžia
2005 m. gruodžio 10 d.
Vaizdo
formatas
1080i (HDTV)
Šūkis Question more
Ankstesnis
pavadinimas
Russia Today (2005–2009)
Interneto
svetainė
www.rt.com

RT (Russia Today) – tarptautinis daugiakalbis naujienų kanalas su būstine Maskvoje, įsteigta rusų valdžios.

Pradėta transliuoti 2005 m. gruodžio 10 d. Įkurta tuometinio komunikacijos ministro Michailo Lesino ir Aleksiejaus Gromovo iniciatyva. Kanalo savininku yra „TV-Novosti“, savo ruožtu priklausanti tarptautinei rusiškai naujienų agentūrai „RIA Novosti“, finansuojamai iš Rusijos biudžeto.

Čia dirba 700 korespondentų, žurnalistų, vertėjų, laidų vedėjų. Kanalas yra matomas 150 mln. žmonėms visame pasaulyje.

RT yra transliuojamas anglų, rusų, ispanų, arabų, bei vokiečių kalbomis. 2009 m. tai buvo antras pagal populiarumą užsienietiškas naujienų kanalas po BBC World News.[reikalingas šaltinis]

Seseriniai kanalaiKeisti

  • RT Arabic
  • RT en Español
  • RT America
  • RT UK
  • RT Documentary
  • RT Deutsch
  • RT en français

NuorodosKeisti