Atverti pagrindinį meniu
History
„History“ logotipas
Šalis Jungtinės Valstijos
Savininkas A+E Networks (Hearst Corporation (50 %), The Walt Disney Company (50 %))
Transliavimo
pradžia
1995 m. sausio 1 d.
Vaizdo
formatas
1080i (HDTV)
480i (SDTV)
Šūkis History Made Every Day
Ankstesnis
pavadinimas
The History Channel (1995–2008)
Interneto
svetainė
History.com

History (nuo 1995 iki 2008 m. The History Channel) – amerikiečių kabelinė ir palydovinė televizija, priklausanti „A+E Networks“ tinklui, „Hearst Corporation“ ir „Disney–ABC Television Group“ bendrajai įmonei.

Kanalu rodomos dokumentinės programos ir istorinio pobūdžio fikciniai serialai. Televiziją neretai kritikuoja mokslininkai, istorikai ir skeptikai, teigdami, kad transliuotojas rodo pseudodokumentiką, faktais nepagrįstas ir sensacingas programas, tokias kaip „Ancient Aliens“, „UFO Hunters“, „Brad Meltzer’s Decoded“ ir „Nostradamus Effect“. 2013 m. duomenimis, JAV šią televiziją gali matyti apie 98 mln. namų ūkių (86,01 % namų ūkių, įsivedusių televiziją).[1]

Kanalas taip pat rodomas Kanadoje, Europoje, Australijoje, Viduriniuosiuose Rytuose, Afrikoje ir Lotynų Amerikoje. Pirmoji europietiška versija pasirodė 1997 m. Skandinavijoje po „Viasat“ tinklu, dabar tai atskiras kanalas „Viasat History“.

IšnašosKeisti

  1. Seidman, Robert (2013-08-23). „List of How Many Homes Each Cable Networks Is In - Cable Network Coverage Estimates As Of August 2013“. TV by the Numbers. Zap2it. Nuoroda tikrinta 2013-08-26. 

NuorodosKeisti